a. All inngåande post skal leverast til arkivtenesta og registrerast der før dei går til sakshandsaming. Ekspedisjonen er også mottakar for all e-post som er adressert til kommunen si generelle e-postadresse. Har sakshandsamar motteke post personleg t.d gjennom e-post eller personleg adressering, skal vedkommande straks levere denne til postekspedisjonen.
|
b. Personleg adressert post skal leverast uopna til vedkommande dersom ikkje anna er avtalt. Vidare skal følgjande einingar ha levert posten uopna: ???????? (For desse einingane gjer ein følgjande:
1. Opprett ei rutinebeskrivelse for kvar av einingane og legg desse som dokument i mappa "rutinar ved einingane". 2. Legg ein link til denne beskrivelsen i dette dokumentet.
|
c. All resterande post skal opnast. E-post vert opna og eventuelt bekrefta motteke. E-posten vert deretter teken ut på papir og følgjer heretter vanlege rutinar for registrering. Det samme gjeld faks.
|
d. Rekningar, fakturaer og rutinemessig korrespondanse om rekneskap skal gå direkte til rette vedkommande utan journalføring.
|
e. Hastesaker vert kopiert og levert sakshandsamar. Originalen følgjer vanlege rutinar.
|
f. Arkivuverdig post vert skilt ut og datostampla. Dersom det er tvil om dokumentet er arkivverdig, påfører ein «Returner til arkivet dersom arkivverdig». Legges ved øvrig post for gjennomsyn.
|
g. Feilsendt post returnerast eller sendast til rette vedkommande.
|
h. Sorter post mellom post som skal registrerast i kommunen sitt hovudsystem og post som skal registrerast i eventuelle fagsystem.
|
j. Papirbasert post blir evt. skanna. Papiroriginalen følgjer saka.
|